کلینیــک دنــا

ویزیت و پذیرش غیرحضوری زیباجویان از راه دور

بازدید کننده 1114 دوشنبه 26 مهر 1400 گروه: اخبار و دانستنی ها
از 5 رای
5

اگر ساکن شیراز نیستید و کلینیک تخصصی دنا را برای انجام عمل‌های زیبایی خود انتخاب کرده‌اید، نگران شرایط پذیرش و ویزیت خود نباشید. ما در کلینیک تخصصی دنا، این امکان را فراهم آورده‌ایم تا زیباجویانی که نمی‌توانند به طور مداوم به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کنند، بتوانند تنها با یک بار مراجعه عمل‌های پیکرتراشی خود را پیگیری نمایند.

چگونه می‌توانم بدون مراجعه حضوری نوبت عمل بگیرم؟

شما می‌توانید با کارشناسان جراحی ما از طریق واتس‌اپ در ارتباط باشید و جهت دریافت مشاوره و ثبت نوبت اقدام کنید؛ به همین منظور، از ناحیه‌ای که قصد عمل دارید در دو زاویه‌ی نیم رخ و رو‌به‌رو عکس بگیرید و به همراه قد و وزن‌تان برای ما ارسال کنید. پس از بررسی آن توسط پزشک جراح، هزینه‌ی عمل برآورد می‌شود و در صورت تمایل به انجام عمل، مبلغ بیعانه را واریز می‌کنید و نوبت عمل برایتان به ثبت می‌رسد.

چند روز بعد از بیمارستان مرخص می‌شوم؟

در اغلب موارد، پس از عمل از بیمارستان مرخص می‌شوید، اما اگر عمل ابدومینوپلاستی انجام داده باشید، نیاز است که دو الی سه روز در شیراز بمانید.

معاینه پس از جراجی به چه صورت است؟

پس از انجام عمل، یکبار در بیمارستان توسط جراح معاینه خواهید شد و سپس در کلینیک مجددا ویزیت می‌شوید.

توجه فرمایید که در تمام کیس‌ها، مشاورین ما به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و شما را از مراقبت‌های قبل و بعد از عمل مطلع می‌سازند.


ارسال دیدگاه

Post comments